הצטרפות למועדון

אלה קפה בעמק

סגור כעת
ראשי  »  אלה קפה בעמק
יצירת קשר
קבלת הטבה

אלה קפה בעמק הינה מעגלות קפה היחידות באזור בית גוברין

חברי המועדון ערן – מועדון מטיילים ייהנו מקפה במתנה ברכישת במקום

לחצו על כפתור 'קבלת הטבה'

אלה קפה בעמק
את העגלה פתחו בני הזוג, יוסף ועדי, מתוך רצון לספק לאנשים מקום של כיף, אוכל עם נשמה באווירה חמימה ורצון לפנק. "כשעברנו לגור באזור גילינו שאין לאן לצאת בקרבת מקום. היה לנו קשה להסתגל לזה ורצינו לאפשר לאנשים אלטרנטיבה לצאת לארוחת בוקר או לבילוי ערב ללא צורך בנסיעה ארוכה ומקום שכיף לשבת בו".
בני הזוג הגיעו כל אחד מתחום עיסוק אחר אך תמיד ידעו שהם רוצים לעשות משהו שיגרום אושר לאחרים "רוצים לעשות טוב לסובבים אותנו". לעולם העגלות נחשפו במקרה והתאהבו בו – "העולם הזה מאפשר לאנשים לשבת עם חברים, לצאת לדייט זוגי או לצאת מהבית לעבוד באוויר הפתוח, בטבע, להתאוורר ובמקביל לשתות קפה טוב ולאכול בכיף".
העגלה קיבלה את שמה – אלה קפה בעמק, על שם אלה אור ז"ל, בת דודתה של עדי, שנספתה באסון השיטפון בנחל צפית (יחד עם עוד 9 נערות ונער בטיול גיבוש למכינה הקדם צבאית "בני ציון"). הסטטוס שהופיע בוואטסאפ של אלה בלכתה היה "הזמן קצר והאהבה מרובה". "בחרנו שהעגלה תהיה על שמה של אלה ולאורה – אלה אהבה את הטבע ואהבה אנשים. אין דבר יותר מחבר ומעצים מלהרגיש שאנחנו מיישמים את המסר שאלה השאירה לעולם ומעבירים אותו הלאה". אלה קפה בעמק מאפשרת מרחב למפגש עם הטבע ועם ערכים של אהבה ונתינה.
העגלה מותאמת לצליאקים – לכל התפריט אפשרויות ללא גלוטן, מגוון גדול עם הקפדה יתרה והפרדה מוחלטת. "אני צליאקית כבר 26 שנה והשנה הצטרפו אלי גם שניים מהילדים שלי, מכירה כל כך טוב את התחושה שאין אלטרנטיבות וגם מה שיש רובם לא מקפידים, מה שמשאיר אותנו עם מעט אלטרנטיבות ליציאה, הרבה חששות והרבה אכזבות. אז אני רוצה לאפשר לצליאקים להנות כמו כולם ובביטחון, ואז עשיתי את שלי"

"הדבר שהכי חשוב לנו הוא שאנשים ייהנו וימשיכו עם חיוך"

שעות פתיחה

יום א:
סגור
יום ב:
סגור
יום ג:
סגור
יום ד:
09:00עד16:00
יום ה:
09:00עד22:00
יום ו:
08:00עד14:00
יום שבת:
08:00עד14:00

יצירת קשר עם אלה קפה בעמק

קיבוץ בית גוברין

1 תגובה

השארת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1